Wij nodigen je daarom van harte uitnodigen om samen met lijsttrekker Lennart de Looze en de rest van onze afdeling naar ons eigen CampagneTour-evenement te komen, op 10 januari via Zoom.

Er is namelijk geen tijd meer om stil te staan. Met een demissionair kabinet dat maar weigert om de klimaatcrisis serieus te nemen. Met een woningcrisis waar we ook in Amstelveen de gevolgen van merken. Met de enorme en alsmaar groeiende ongelijkheid in heel Nederland. Met de gemeenteraadsverkiezingen over vijf maanden.

Daarom gaat GroenLinks op CampagneTour. Door heel Nederland, en dus ook met ons. Om zoveel mogelijk GroenLinksers te betrekken bij deze gigantisch belangrijke gemeenteraadsverkiezingen. Voor een zo sterk mogelijk GroenLinks in Amstelveen. En jij bent daarin belangrijk.

Samen kunnen we een sterke campagne voeren. Wat we gaan doen & waarom we het doen bespreken we op ons  CampagneTour-evenement met kamerlid Laura Bromet en onze fractievoorzitter en lijsttreker Lennart de Looze.

Op 10 januari gaan we in gesprek met onze achterban, en uiteraard maken we er ook gewoon een gezellige avond van. En hoe meer zielen hoe meer vreugd: nodig dus vooral ook vrienden uit om in te bellen!

10 januari, 20:00 uur.